יום שבת, 31 בדצמבר 2011


היום רציתי קצת לסטות מנושא הסקירות ולדבר על תופעת הדיילות הקוסמטיקה ברשתות למיניהן.

למה כשאנו באות לבקש עזרה לגבי מוצר מסוים הם ידאגו תמיד לדחוף לנו מוצרים שאנחנו לא צריכות? אבל אפשר להבין זאת , זו העבודה שלהן.

מה לגבי המקצועיות?! הבנה בתחום באיפור? בשבוע שעבר נכנסתי לרשתות הפארם עם בת דודתי הקטנה לקניית כמה מוצרי איפור לבת המצווה.

חיפשנו מייקאפ משהו קליל עזבו שהן דוחפות מוצרים שלא מתאימים אבל התאמת מייקאפ על היד? כמה חוסר מקצועיות, אי הבנה באיפור ! זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת בדבר כזה.
 
אני צריכה להסביר לדיילת מה מתאים לאיפור לילדה בת 12?!

כמובן שאני לא מכלילה אני בטוחה שיש את אלה שכן מבינות אבל לדעתי לפני שחברת קוסמטיקה מציבה דיילת/ יועצת יופי היא צריכה לבדוק את כישוריה לא רק במכירות אלא גם "בעולם האיפור".

מה אתם/ן חושבות על זה?

3 תגובות:

  1. יקירתי את אכן מכלילה. יש לי נסיון טוב עם לא מעט דיילות יופי, שאפילו יגידו "זה לא מתאים לך" ואותן אני בהחלט מעריכה ואף חוזרת אליהן.

    נ.ב., - האם את חייבת אימות מילים? זה סתם טרדה וניתן לבטל זאת בקלות בהגדרות.

    שנה אזרחית מאושרת וטובה

    השבמחק
  2. אני אישית עדיין לא פגשתי את הדיילת שהייתי חוזרת כמו שאת אומרת.
    יצאתי לא פעם מרכישה שבסופו של דבר הגוון לא היה מתאים או שרכשתי מוצרים שאני באצת לא צריכה. כנראה שזו "חוויה" אישית שלי מהדיילות.
    לגבי אימות מילים שיניתי :)

    השבמחק
  3. זה מקביל למשל לעובדה שבספקיות האינטרנט לא לכל התומכים הטכניים יש ידע במרשתות ובמחשבים.

    השבמחק