יום חמישי, 16 בפברואר 2012

שילוב צבעים

רציתי "לדבר" בפוסט הזה על שילוב צבעים..
כשאני מאפרת משיהי תמיד שואלות אותי מה מתאים לי איזה צבעים?
אז מי שמעניין אותה קצת לדעת על שילוב צבעים יותר לעומק זה הפוסט בשבילך..

אז נתחיל מעיניים שחורות,
לעיניים שחורות הכל מתאים, כל הצבעים כנ"ל גם לגבי עיניים חומות כהות.
עיניין חומות בהירות המצב קצת שונה,
הצבעים שזורמים עם צבע העין זה שנהב/אפרסק/חום/צהוב/בורדו. צבעים שיבליטו את צבע העין: סגול/ורוד.
עיניים ירוקות,
זורם עם צבע העין, ירוק/טורקיז/כחול. צבעים שיבליטו את צבע העין ורוד/אדום/חום/סגול/בורדו.
עיניים כחולות,
זורם עם צבע העין ירוק/ טורקיז/כחול הצבעים שיבליטו אלה ההפך הגמור אפרסק/חום/כתום.
שחור, אפור,לבן וחומים מתאימים וזורמים עם כל צבעי העיניים.

זהו זה היה פוסט קצרצר מקווה שעזרתי..:))

2 תגובות:

  1. באמת קצרצר, אבל נראה לי שתייגת בהגזמה. לי למשל יש עיניים חום בהיר עם ניואנס ירוק והרבה מאוד גוונים מתאימים לי כמעט כולם...

    השבמחק
  2. כן הפוסט הוא מאד כוללני, אלו הצבעים שמתאימים בדרך כלל...

    השבמחק