יום רביעי, 18 בינואר 2012

לפני שאני עושה פוסט התחדשויות חלק ב, התבקש ממני לעשות סרטוני הדרכה באיפור.
את סרטוני הדרכה לא אני עשיתי ( אולי זה יקרה בהמשך.....).
למי לא קרה שראתה אצל מישהי איפור ואמרה לעצמה איך היא עשתה את זה?!
אז אולי הפוסט הזה יעזור לכן :))
יש מגוון ענקי של ה-Tutorials ממליצה לעשות חיפוש ביוטיוב כמו כן אמליץ על ערוצי יוטיוב שלדעתי הם טובים.
אז נתחיל?

 טוב אז אני אתחיל עם ערוצים שאני עוקבת אחריהם החיסרון הקטן שהם באנגלית למי שמתקשה אבל ממליצה בכל זאת תמיד יש משהו חדש ללמוד :)
אני מצרפת קישורים - dulecandy87gossmakeupartist, jlovesmac1


השלב ה-1 מייקאפ (FOUNDATION)


אני אסביר בכמה מילים....
כאשר מתחילים להניח את המייקאפ מומלץ לפני כן למרוח קרם לחות או פריימר על הפנים.
לאחר מכן, תלוי איזה סוג של כיסוי אתן רוצות?
כשאתן רוצות כיסוי מלא חשוב מאד עם איזה מייקאפ אתן משתמשות אם זה מייקאפ קליל או עם כיסוי מלא.
כמו כן בשביל עמידות המייקאפ עם קרם לחות ומייקאפ על אותו בסיס זאת אומרת אם הקרם לחות על בסיס מים אז מומלץ שהמייקאפ יהיה גם כן על אותו בסיס פחות מומלץ על בסיס "שומן".
אז איך מורחים מייקאפ?
אם מורחים בעזרת ספוגית לוקחים מעט מהמייקאפ... אם רוצים כיסוי מלא, יותר עבה אז עובדים עם הספוגית בטפיחות.
אם רוצים שכבה, כיסוי דק מומלץ למרוח את המיקאפ ולא בטפיחות.

איך עושים זאת עם מברשת? מצרפת סרטון :)

















השלב ה-2 הוא פידור
למה הפדרים בעצם? מפדרים את המייקאפ כדי לקבע אותו שלא "יזוז לנו".
יש שני סוגי פודרות: אבקה ופודרה דחוסה
יש שתי דרכים לעשות זאת:
1. בפאף
2. מברשת
אז איך מפדרים בצורה הנכונה? הנה......








השלב ה-3 הצללות וסומק
לא ארחיב יותר מדי.... הטוטריאל יסביר יותר טוב :)

















זהו בעיקרון זה הבסיס מכאן אפשר להתפרע :))
אני מעלה כל מיני סגנונות איפור לעיניים, איליינר וכו'
תיהנו....:))




















3 תגובות:

  1. אין לי סבלנות לסרטונים האלה, לא פותחת אותם, כן נהנית מבלוגריות שמראות "תות"

    השבמחק
  2. הפוסט שלך מאוד יפה ומושקע אני מאוד נהנת ממנו ומן הסרטונים שאת שמה.
    בהצלחה מחכה לפוסט הבא

    השבמחק
  3. המנהלת של הפוסט מדהימה.. הפוסט מעניין ומרתק מאוד את עושה הזמנות וכאלה לאירועים ?

    השבמחק